پایگاه دانش علم آوری

دانلود پاراسل زندگی حسین عزت خواه

فهرست مطالب

دانلود پاراسل زندگی حسین عزت خواه

 

تا به این لحظه چند مورد پکیج های آموزشی کسب و کار و انگیزشی توی سایت قرار دادیم به عنوان مثال

هوش مالی پلاس ماهان تیموری ، نخبگان بورس خانه سرمایه و… که همیشه از بهترین پکیج ها در اختیار شما قرار دادیم.

امروز در این قسمت میخوایم پکیج بسیار عالی پاراسل زندگی حسین عزت خواه رو برای دانلود قرار بدیم.

پکیج آموزش کسب و کاری که طرفدار زیادی داره و فروش بالایی هم داشته در وب سایت رسمی خودش.

 

 

پکیج پاراسل زندگی حسین عزت خواه تنها به مدت محدود به مبلغ 80000 هزار تومان!

 

ویدیو معرفی دوره پاراسل زندگی

 

حجم کل پکیج پاراسل زندگی حسین عزت خواه 4.5 گیگابایت

 

اما تو دوست خوبم با شرکت در این دوره چه چیزی دریافت می کنی ؟

دسترسی به ویدئوهای آموزشی پاراسل زندگی (بیش از 40 ساعت آموزش تصویری) به ارزش بیش از 15 میلیون تومان

فایل های تصویری شامل چه موضوعات و مباحثی است ؟

در فصل اول به بررسی جز به جز باورهای یک میلیونرنابغه پرداخته ایم ، نابغه ی میلیونر کسی است که کلیه ی تصمیمات و انتخاب هایش بر اساس دو فاکتور زمان و مکان انجام می شود.

در دوره پاراسل زندگی روش تردستی در شیوه ی زندگی کردن را یاد می گیریم ، روشی که با روشی که با انجام دادن کاری که هم اکنون دارید بتوانید ساعات کاری خودتون در طول روز را به زیر 1 ساعت برسانید و اما در مورد درآمد ،

اگر شغلتان پتانسیل رشد داشته باشد ، درآمدتان را تا 10 برابر افزایش دهید.

بی شک الان می پرسید ، آیا شغل من پتانسیل رشد دارد ؟

در این دوره  به شما معیارهایی برای انتخاب شغل و کسب و کار معرفی می کنم که از قدم اول راه را صحیح بردارید و در جنبه ی دیگر بر طبق تجربه ام با دانشجویان دوره های قبل حدود نیمی از مشاغل قدرت تغییر و اصلاح دارند

فقط کافیست به بهترین نحو راه را عوض کنید تا به نتیجه ی فوق العاده برسید. ( ارزش مالی : بیش از 2 میلیون و 497 هزار تومان )

اگر وارد این دوره شده اید ، شانس این است که راهی بسازید که مجبور نباشید تا 50 یا 60 سالگی پشت میز بنشینید و مانند ربات کار کنید ، فراموش نکنید گفتم راه را باید بسازید.

برای موفقیت در زمان فوق العاده کوتاه مغز ما و ضمیرناخودآگاه ما نیاز به یک الگو و پترن دارد که در قسمت دوم دوره ،الگو یک نابغه میلیونر را در ذهنمان بارگذاری می کنیم. یاد میگیریم که شغل و کسب و کار را به حالتی بسازیم که از فاکتور زمان و مکان جدا شود ، هر برای کسب درآمد نیاز نباشد حتما کار کنیم و یا در محلی مانند آفیس یا شرکت حاضر شویم. ( ارزش مالی : بیش از 1 میلیون و 297 هزار تومان )

بعد از اینکه کسب و کار را راه اندازی کردیم به مدیریت می رسیم و تکنیک قیچی کردن کارها را بررسی می کنیم تا بتوانیم در کمتر از یک از شر 80 درصد از کارها خلاص شویم ، فرض بگیر اگر در روز 10 ساعت باید کار کنی،تبدیل بشود به 2 ساعت کار ، فوق العادس ، نه ؟

حتما از دوره و پکیج های کسب و کار دیگر دیدن فرمایید.

به نظرم عالیه ، چون الان میتونی در 8 ساعت باقیمانده دوباره الگو و پترن را اجرا کنی و به راحتی درآمدت و بازده کاریت را 5 برابر کنی ، فرمول سادس ، اما به شرط اینکه این تکنیک ها را بدونی و سریع اجرا کنی ( ارزش مالی : بیش از 2 میلیون و 497 هزار تومان )

تا الان شده کاری را بخواهی یاد بگیری اما بفهمی زمان زیادی لازم دارد و قیدش را میزنی که یاد بگیری ؟

خب راه حل همینجاست … با تکنیک فوق العاده ساخت فیلتر ذهنی به راحتی می تونی سرعتت در یادگیری را 10 برابر بیشتر کنی ، دوست من اگر برای یادگیری یک کسب و کار یک سال زمان لازم داری با اجرای این تکنیک بی شک در کمتر از 2 ماه

در اون کار استاد می شی !!! عالیه حالا کم کم داری متوجه می شی چرا بعضی از کارآفرین ها در 2 سال رشد میلیاردی می کنند و یک شغل کوچک را تبدیل می کنند به یک امپراطوری !!! ( ارزش مالی : بیش از 2 میلیون و 997 هزار تومان )

خب دوست خوبم در ادامه میرسیم به بحث جذاب کسب درآمد یک انسان میلیونر نابغه ، در این قسمت آموزش قدم به قدم کسب و کار میلیاردی آنلاین را بهت می دم و اصول مدیریت یک بیزینس آنلاین و اتوماتیک محور.

در این فصل از اولین قدم یعنی ایده پردازی شروع می کنیم و سپس به راه اندازی کسب و کار به شیوه ی میلیونر نابغه می رسیم .

من تجربه ی مدیریت چندین کسب و کار میلیاردی آنلاین در کانادا و آمریکا را به عهده داشتم ، با هم تک تک اونها را بررسی می کنیم

و تو میتونی اصول را حتی با کپی پیست کردن در کسب و کار خودت اجرا کنی و در سریع ترین زمان (کمتر از 2 سال ) ارزش کسب و کارت را به بیش از 3 میلیارد تبدیل کنی.

فقط باید جسور باشی و واقعا همه ی اصول را اجرا کنی !

در این قسمت به هدف بزرگتر می رسیم ، یعنی بازنشستگی مالی در کمتر از 6 سال !!! یعنی بعد از 6 سال دیگر برای پول کار نکنیم .

زمانی که الگو و پترن نابغه ی میلیونر را تکرار کنی به این مرحله می رسی اما به نکته ی مهمتری میرسیم که الان که موفق شدیم ، چگونه باید اوضاع را مدیریت کنیم و چگونه از نو هدف گذاری کنیم ؟

مفصل به بحث اصول هدف گذاری برای زندگی بعد از موفقیت پی پردازیم و کاملا بهت یاد میدهم که چگونه همیشه خودت را خوشحال و پرانرژی و با انگیزه نگه داری … ( ارزش مالی : بیش از 9 میلیون و 497 هزار تومان )

زمانی که من تصمیم گرفتم دوره ی پاراسل زندگی را به صورت آموزش ویدئویی بسازم ، بسیاری از کسب و کارهام را برای بیش از 3 ماه متوقف کردم که بتونم با بیشترین تمرکز این محتوا و دوره ی فوق العاده را آماده کنم ، تصمیم گرفتم که به تو کمک کنم ، تا از ابتدا یک زندگی فوق العاده را بسازی از قدم اول اول ،هدف گذاری تا زندگی بعد از رسیدن به هدفت .

توی دوره ی پاراسل زندگی بهت یاد میدم به چه شکل این قوانین و اصول را بتونی روی زندگی خودت پیاده کنی که با حالتی که با کسب و کار تو کار کنه ، در راستای اهداف خودت ازشون استفاده کنی .

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آخرین مطالب آموزشی
بهترین سایت خرید سرور مجازی VPS
شبکه و اینترنت
Amoozesh

بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی برای پیدا کردنش باید تحقیقات زیادی انجام داد تا در آینده مشکلاتی برای سرور مجازی ما رخ ندهد. شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی وجود داره که هرکدوم خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. در زمان خرید سرور مجازی ابتدا باید

ادامه مطلب »

نحوه اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار outlook

راهنمای کامل برای اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook می تواند برای کاربرانی که از هاست سی پنل استفاده می کنند، بسیار مفید و کارآمد باشد. با اتصال ایمیل هاست سی پنل به Outlook، شما قادر خواهید بود

ادامه مطلب »

اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا

راهنمای کامل برای اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا می‌تواند یک فرایند پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این کار بسیار آسان است. در این مقاله، به شما یک راهنمای کامل

ادامه مطلب »