پایگاه دانش علم آوری

دانلود پکیج فرمول افزایش قد از طریق تربیت ضمیر ناخوداگاه

فهرست مطالب

دانلود پکیج فرمول افزایش قد از طریق تربیت ضمیر ناخوداگاه

 

داشتن قد بلند و اندامی زیبا آرزوی هر فردی هست و افرادی هستند که به دلیل کوتاه بودن قدشون دنبال راه های زیادی هستن برای افزایش قدشون که اکثرا به دنبال دارو های شیمیایی و داروهایی که به ظاهر گیاهی و بدون عوارض هستن میرن که بعضی از این دارو های گیاهی تقلبی هستن و در واقع دارو های شیمیایی هستند که در اکثر موارد نه تنها کاربردی نیستن بلکه ضرر و عوارض خیلی زیادی برای بدن انسان میتونن داشته باشن.

به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم با 2 پکیج آموزش افزایش قد در خدمت شما کاربران عزیز علم آوری باشیم.

روشی که هیچ ضرری برای سلامتی شما نداره و به راحتی میتونین افزایش قد پیدا کنین و از بلند بودن قد خودتون لذت ببرین و اعتماد بنفس بالایی کسب کنین.

داشتن قد بلند یکی از مهمترین مزیت هاش اینه که اعتماد بنفس بالایی به انسان میده و همین اعتماد بنفس بالا میتونه باعث خیلی از موفقیت ها در خیلی از زمینه های شغلی و… بشه.

 

چرا استفاده از این پکیج افزایش قد؟

  • هزینه بسیار پایین این پکیج افزایش قد
  • با 1 بار خرید همیشه نزد شما هست و حتی میتونین به دیگران هدیه بدین!
  • هزینه های جانبی نداره
  • هیچ عوارضی نداره
  • برای کلیه سنین قابل اجرا هست
  • وقت خاصی از زندگی شما رو نمیگیره
  • نیاز به ورزش و خستگی و عرق ریختن نداره
  • و خیلی مزیت های دیگه

 

این پکیج افزایش تضمینی قد حتما باید با هدفون گوش بدین تا تاثیر کامل داشته باشه

این پکیج افزایش قد شامل پیام های پنهان + امواج مغزی + ضربه های دو گوشی (2 پکیج 10 دقیقه ای افزایش قد با کیفیت بالا)

دانلود پکیج فرمول افزایش قد از طریق تربیت ضمیر ناخوداگاه

 

مدیتیشن افزایش قد همراه با تاکیدات پنهان

icon-tick افزایش اعتماد به نفس بعد از افزایش قد

icon-tick جذب شدن به سمت فرصت های شغلی بهتر

icon-tick رشد استخوان سازی

icon-tick افزایش تولید HGH

icon-tick هماهنگ کردن ناخوداگاه شما با هدف افزایش قد

 

آیا میدانید طبیعی ترین روش برای افزایش قد استفاده از قدرت ذهن است ؟

با فرکانس ها و تکنولوژی امواج مغزی به راحتی قد خود را به طور طبیعی افزایش دهید .این البوم همزمان در حالی که استراحت میکنید قد شما را قد شما را بلندتر میکند .

مطالعات نشان داده است که افراد قد بلند بسیار موفق تر از افراد قد کوتاه هستند .اگر شما قدتان استاندارد نیست این البوم میتواند گزینه مناسبی برای حل طبیعی این مشکل باشد .

ذهن خوداگاه مسئول تمامی تفکرات منطقی است بنابراین تغییرات با استفاده از این قسمت مغز بسیار دشوار خواهد بود زیرا بالافاصله قضاوت میکند و در برابر تغییرات مقاومت میکند اما ذهن ناخوداگاه بسیار متفاوت تر از خوداگاه عمل میکند

ناخوداگاه محل نگهداری تمام باورها و رفتارهای ما است و توانایی تفکر منطقی را ندارد و هر انچه که به سمت آن فرستاده شود را ذخیره میکند.

پیام های پنهان بدون اینکه خوداگاه شما متوجه شود تاکیدات را به ناخوداگاه میرساند در حال حاظر دو راه برای ارسال پیام های پنهان وجود دارد یکی با استفاده از فلش زدن روی صفحه نمایش به طوری که شما قادر به دیدن ان نیستید و دومین راه استفاده از فرکانس بالاتر یا پایینتر که گوش انسان قادر به شنیدن نیست .

نکته بسیار مهم در استفاده از این البوم سعی نکنید به زور البوم را گوش کنید هر زمان که احساس راحتی و ارامش دارید استفاده کنید  و اجازه دهید بدن شما بدون زحمت و طبیعی کار خود را بکند بنابراین با گذشت زمان قد شما بلندتر خواهد شد.

 

پیام های پنهان چطور به شما کمک میکند قد شما افزایش یابد ؟

خوب وقتی که به البوم پنهان افزایش قد گوش میکنید چه اتفاقی رخ میدهد ؟ ذهن ناخوداگاه شما امواج مربوط به افزایش قد را دریافت کرده و با تکرار این روند افزایش قد در  ناخوداگاه شما ریشه میکند .زمانی که از این البوم استفاده میکنید هر روز خود را بررسی کنید و ببینید که چقدر افزایش قد داشته اید. توجه داشته باشید که البوم برای برنامه ریزی ناخوداگاه در بلند مدت کار میکند انتظار افزایش قد یک شبه نداشته باشید و سعی کنید البوم را مدام و به صورت تکراری گوش کنید تا اثرات آن اشکار شود.

فرکانس و ارتعاشات ریکورد شده در این آلبوم به طور طبیعی غده هیپوفیز را  تحریک به تولید انواع هورمون های رشد از جمله  (هرمون رشد انسانی HGH  ) میکند . نقش هورمون های رشد افزایش قد و کمک به استخوان سازی و عضلات است .

این آلبوم شامل فرکانس های کوانتومی و تکنیک های خاص  که همگی برای افزایش قد طراحی شده اند.و گوش دادن در حالت ارام و فکر نکردن به موضوعات مختلف برای  دریافت نتیجه بسیار مهم است .پیشنهاد میشود قبل از استفاده از البوم ذهن خود را از تمام موضوعات استرس زا و نگرانی ها خالی کنید و یک محل ارام را برای استفاده انتخاب کنید.این آلبوم را یک بار صبح و یک بار شب قبل از خواب گوش کنید .

برای دریافت سریعتر نتیجه قبل از استفاده به اندازه کافی آب بنوشید تا اثرات فرکانس به حداکثر خود برسند

 

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

تاکیدات پنهان این آلبوم:

قد من در حال افزایش است

من به سرعت در حال رشد هستم

استخوانهایم در حال رشد به ارتفاع مورد نظر من هستند

 من در حال افزایش قدم هستم

من به سرعت افزایش قدم  را تجربه می کنم

هر بار که به این تاکیدات گوش می کنم، سریع تر رشد می کنم

 بدن و ذهن من به طور کامل آماده رشد قد من هستند

من به سرعت و به همان اندازه که می خواهم رشد می کنم

 پاهایم در حال رشد هستند

 بدن من در حال رشد و افزایش ارتفاع با نسبیت کامل است

با افزایش قد من شگفت انگیز تر می شوم

من متوجه رشد و بلندتر شدنم  هستم

من به سرعت متوجه شده ام قد من رو به افزایش است

من آماده رشد هستم

من از لحاظ ذهنی و جسمی برای افزایش قد آمادگی دارم

من در حال افزایش سریع قدم هستم

من به رشد قدم ادامه میدهم تا به ارتفاع مطلوب برسم

 بدن آماده رشد است

 

امیدواریم از دانلود پکیج فرمول افزایش قد از طریق تربیت ضمیر ناخوداگاه استفاده و لذت کافی ببرید.

آخرین مطالب آموزشی
بهترین سایت خرید سرور مجازی VPS
شبکه و اینترنت
Amoozesh

بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی برای پیدا کردنش باید تحقیقات زیادی انجام داد تا در آینده مشکلاتی برای سرور مجازی ما رخ ندهد. شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی وجود داره که هرکدوم خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. در زمان خرید سرور مجازی ابتدا باید

ادامه مطلب »

نحوه اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار outlook

راهنمای کامل برای اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook می تواند برای کاربرانی که از هاست سی پنل استفاده می کنند، بسیار مفید و کارآمد باشد. با اتصال ایمیل هاست سی پنل به Outlook، شما قادر خواهید بود

ادامه مطلب »

اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا

راهنمای کامل برای اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا می‌تواند یک فرایند پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این کار بسیار آسان است. در این مقاله، به شما یک راهنمای کامل

ادامه مطلب »