پایگاه دانش علم آوری

دانلود دوره دانلودی نامزدی هدفمند پریسا نصری

فهرست مطالب

دانلود دوره دانلودی نامزدی هدفمند پریسا نصری

 

تعداد زیادی درخواست جهت قرار دادن دوره خانم پریسا نصری داشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این قسمت با دوره نامزدی هدفمند پریسا نصری در خدمت شما کاربران عزیز علم آوری باشیم.

خانم پریسا نصری در زمینه روانشناسی بانوان فعالیت دارن که تا این لحظه کلیه افرادی که تحت مشاوره ایشان و یا در حال استفاده از پکیج های آموزشی ایشان هستند رضایت کامل دارند.

ضمنن پکیج و دوره نامزدی هدفمند پریسا نصری از پربازدید ترین و پر فروش ترین پکیج های ایشان هست.

به زودی پکیجی های روان شناسی بانوان بیشتری از خانم پریسا نصری در وب سایت قرار خواهیم داد.

 

دوره نامزدی هدفمند و رمز و راز جذابیت پریسا نصری نسخه اصلی (قابلیت اجرا در موبایل و انواع پلیر ها…)

قیمت به مدت محدود تنها 35000 تومان!

دانلود دوره دانلودی نامزدی هدفمند پریسا نصری

 

دوران نامزدی قطع یکی از شیرین ترین و خاطره انگیز ترین مراحل زندگی هر فردی  قبل از ازدواج و شروع زندگی مشترک محسوب می شود.هدف اصلی در دوران نامزدی شناخت درست از فرد متقابل می باشد،اما گاها دیده میشود افراد به دلیل عدم رعایت بعضی نکات و نادیده گرفتن بسیاری از مسائل نمی توانند به یک جمع بندی درست از فرد متقابل برسند.دوره جامع نامزدی هدفمند در راستای شناخت صحیح همسر در اختیار بسیاری از علاقمندان قرار گرفت و تا امروز دوستانی که از این دوره ارزشمند استفاده کرده اند کاملا رضایت خود را ابراز داشته اند.

 

اگر شما جزء زنان مجرد و یا در شرف متاهل شدن هستید، اغلب در دوران نامزدی خود شاید به مسائلی بر بخورید که تا به حال آن را تجربه نکرده اید:

  • مثلا در ارتباط قبل از ازدواج و دوران نامزدی، بارها شده که مردی را دوست داشتید، و در مراحل آشنایی از دست دادید.
  • و یا در مراحل نامزدی، ارزش هایتان را زیر پا می گذارید و بعدها دچار نگرانی و مسائل خاص می شوید.
  • و یا اینکه نمی توانید با نامزد خودتان ارتباط درستی برقرار کنید.

 

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آخرین مطالب آموزشی
بهترین سایت خرید سرور مجازی VPS
شبکه و اینترنت
Amoozesh

بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی برای پیدا کردنش باید تحقیقات زیادی انجام داد تا در آینده مشکلاتی برای سرور مجازی ما رخ ندهد. شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی وجود داره که هرکدوم خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. در زمان خرید سرور مجازی ابتدا باید

ادامه مطلب »

نحوه اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار outlook

راهنمای کامل برای اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook می تواند برای کاربرانی که از هاست سی پنل استفاده می کنند، بسیار مفید و کارآمد باشد. با اتصال ایمیل هاست سی پنل به Outlook، شما قادر خواهید بود

ادامه مطلب »

اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا

راهنمای کامل برای اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا می‌تواند یک فرایند پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این کار بسیار آسان است. در این مقاله، به شما یک راهنمای کامل

ادامه مطلب »