پایگاه دانش علم آوری

دانلود دوره و پکیج جامع آموزشی پینگ پنگ فروش مهدی دادفر

فهرست مطالب

دانلود دوره و پکیج جامع آموزشی پینگ پنگ فروش مهدی دادفر

 

در این مدت یکی از پر درخواست ترین پکیج و دوره ها،برای دوره جامع آموزشی پینگ پنگ فروش مهندس مهدی دادفر بود،که امروز تصمیم گرفتیم این پکیج رو در اختیار شما کاربران عزیز علم آوری قرار بدیم.

با توجه به تعداد درخواست هایی که برای پکیج آموزشی پینگ پنگ فروش داشتیم مطمئنن باید یکی از بهترین و ناب ترین پکیج های آموزشی در زمینه کسب و کار و پیشرفت فردی باشه.

حجم کل فایل های دانلودی: 26Gb در 35 فایل مجزا
حجم هر قسمت به صورت میانگین: 800 مگابایت می باشد
فرمت فایل تصویری: Mp4 با کیفیت بالا – قابل پخش در پلیرها و دستگاه های خانگی
میانگین حجم هر قسمت از فایل صوتی: 60 مگابایت
فرمت فایل صوتی: mp3 – قابل پخش در کلیه پلیرهای پخش صوت

پکیج و دوره جامع آموزشی پینگ پنگ فروش به صورت کامل

پکیج شامل فایل های تصویری و MP3 می باشد

دانلود دوره و پکیج جامع آموزشی پینگ پنگ فروش مهدی دادفر

معرفی پکیج جامع فروش پینگ پنگ (ارتباط با مشتری – بازاریابی تلفنی – مذاکره و رهبری – انگیزش و تحول):

این پکیج برای کسانی است که تصمیم گرفته‌اند، به صورت علمی و عملی با دنیای فروش و بازاریابی آشنا شده، و از تکنیک های عملی این دوره در جهت ارتقای کسب و کار خود استفاده کنند.
در این پکیج ، سعی کرده ایم با بیانی مناسب و استفاده از سرفصل هایی که مرتبط با کسب و کارها و فروش آن ها می باشد استفاده کنیم.
انتظار می رود در پایان دیدن این پکیج، چنانچه دارای کسب و کاری هستید، که در حوزه فروش آن مشکل دارید، بتوانید مشکلات خود را حل کنید و به یک سیستم پرفروش در سیستم کاری خود دست پیدا کنید. و همچنین در سال اول حداقل 40 درصد افزایش فروش را در سیستم کاری خود تجربه کنید.
اگر مدت هاست که به دنبال فروش بیشتر هستید، در این پکیج جامع مواردی مطرح می شود، که بی شک میتواند به شما کمک بسیاری کند.

 

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آخرین مطالب آموزشی
بهترین سایت خرید سرور مجازی VPS
شبکه و اینترنت
Amoozesh

بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی برای پیدا کردنش باید تحقیقات زیادی انجام داد تا در آینده مشکلاتی برای سرور مجازی ما رخ ندهد. شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی وجود داره که هرکدوم خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. در زمان خرید سرور مجازی ابتدا باید

ادامه مطلب »

نحوه اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار outlook

راهنمای کامل برای اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook می تواند برای کاربرانی که از هاست سی پنل استفاده می کنند، بسیار مفید و کارآمد باشد. با اتصال ایمیل هاست سی پنل به Outlook، شما قادر خواهید بود

ادامه مطلب »

اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا

راهنمای کامل برای اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا می‌تواند یک فرایند پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این کار بسیار آسان است. در این مقاله، به شما یک راهنمای کامل

ادامه مطلب »