پایگاه دانش علم آوری

معرفی هاستینگ بسیار عالی ( پنتا سرور )

فهرست مطالب

معرفی هاستینگ بسیار عالی ( پنتا سرور )

 

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربران عزیز علم آوری

 

بعضی از کاربران عزیز در مورد طراحی وب سایت و انتخاب هاستینگ حرفه ای و مناسب از ما سوال هایی میپرسیدن که در این پست تصمیم گرفتیم به معرفی پنتا سرور که یکی از شرکت های خدمات دهنده بسیار عالی در زمینه میزبانی وب،سرور مجازی،سرور اختصاصی،ثبت دامنه و طراحی سایت هستند بپردازیم که امیدواریم مورد قبول واقع بشه.

مجموعه پنتا سرور بیش از 10 سال سابقه کاری داره و شامل افرادی متخصص در امر شبکه و در کل آی تی هست.

این مجموعه کلیه خدمات مورد نیاز هاستینگ مثل هاست وردپرس،هاست معمولی و حرفه،سرور مجازی ایران و خارج از ایران و اجاره سرور از خارج از کشور بدون مشکلات تحریم و خدمات طراحی وب سایت که میتونین این موارد رو با خیال راحت به این مجموعه بسپارین.

سرور های این شرکت از نظر سرعت و کیفیت و امنیت بسیار بالا هستن و همیشه از جدید ترین و بروز ترین قطعات در سرور هاشون استفاده میکنن.

خوش بختانه این شرکت برای سرویس هاستینگ هم از کنترل پنل سی پنل سرویس میده و هم دایرکت ادمین که شما به انتخاب خودتون میتونین سرویس مورد نظر رو سفارش بدین.

امیدواریم با معرفی این مجموعه کمکی به افرادی که قصد شروع کسب و کار اینترنتی داشتن و تردیدی در انتخاب شرکت های هاستینگ داشتن کرده باشیم که انشاله بهترین میزبانشون انتخاب کنن و یک کسب و کار اینترنتی با خیال آسوده مدیریت کنن.

کاربران عزیز علم آوری میتونین جهت خرید هاست یا سرور مجازی از پنتا سرور از کد تخفیف 20OFF استفاده کنن تا در خرید هاشون 20 درصد تخفیف دائمی دریافت کنن.

 

 

جهت خرید و مشاهده محصولات مجموعه پنتا سرور اینجا کلیک کنید

 

مجموعه پنتا سرور دارای سیستم جستجو هوشمند جهت انتخاب راحت سرویس هم هست (جهت مشاهده کلیک کنین)

 

هاست وردپرس سرور مجازی دامنه سرور اختصاصی پنتا سرور

آخرین مطالب آموزشی
بهترین سایت خرید سرور مجازی VPS
شبکه و اینترنت
Amoozesh

بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی برای پیدا کردنش باید تحقیقات زیادی انجام داد تا در آینده مشکلاتی برای سرور مجازی ما رخ ندهد. شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی وجود داره که هرکدوم خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. در زمان خرید سرور مجازی ابتدا باید

ادامه مطلب »

نحوه اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار outlook

راهنمای کامل برای اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook می تواند برای کاربرانی که از هاست سی پنل استفاده می کنند، بسیار مفید و کارآمد باشد. با اتصال ایمیل هاست سی پنل به Outlook، شما قادر خواهید بود

ادامه مطلب »

اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا

راهنمای کامل برای اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا می‌تواند یک فرایند پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این کار بسیار آسان است. در این مقاله، به شما یک راهنمای کامل

ادامه مطلب »