پایگاه دانش علم آوری

دانلود پکیج و دوره آموزشی کشف قوانین زندگی عباس منش

فهرست مطالب

دانلود پکیج و دوره آموزشی کشف قوانین زندگی عباس منش

 

پکیج کشف قوانین زندگی عباس منش این روز ها یکی از پکیج های گران قیمتی هست و سرو صدای زیادی کرده و توجه خیلی هارو به خودش جلب کرده!

دوره کشف قوانین زندگی عباس منش در حال حاضر یکی از گران قیمت ترین پکیج های آموزشی ایشان می باشد که در این قسمت در اختیار شما کاربران عزیز علم آوری قرار دادیم.

مدتی پیش هم یک پکیج کلی و با ارزش از تعدادی از پکیج و دوره های آموزشی آقای عباس منش( 20 پکیج آموزشی عباس منش ) در اختیار شما کاربران عزیز علم آوری قرار داده بودیم و همچنان هم میتونین از طریق این لینک اقدام به دانلود نمایید.

 

دوره کشف قوانین زندگی عباس منش نسخه اصلی و فول

دانلود پکیج و دوره آموزشی کشف قوانین زندگی عباس منش

 

بر عکس تمام موجودات این سیاره که بر طبق یک برنامه از پیش تعیین شده بنام غریزه، عمل می کنند و قدرتی برای تغییر شرایط شان ندارند، ما به عنوان یک خالق پا به جهانی قانونمند گذاشته ایم که به ما این امکان می دهد تا با باورها و فرکانس هایمان، زندگی خود را به شیوه شخصی و دلخواه خود خلق نماییم.

اما با وجود این قوانین، آدمهای زیادی، علی رغم میلشان، صبح های بسیار زود از خواب بر می خیزند. با اینکه از رانندگی در ترافیک های سنگین متنفرند، ساعاتی زیادی را در ترافیک های سنگین می گذراند. تا سر کار بروند.

با اینکه نه به آن شغل، نه آن مدیر، نه کارکردن با آن همکاران و جرو بحث با آن ارباب رجوع ها علاقه ای ندارند، اما باز هم انرژی، زمان و عمرشان را صرف می کنند، روی خیلی از علائق شان پا می گذارند و خیلی از توانایی های شان را نادیده می گیرند به این دلیل که، آخر ماه حقوقی دریافت نمایند و از عهده هزینه های یک زندگی معمولی اما بدون هیچ شادی و رضایتی برآیند.

برای بعضی ها اوضاع از این هم بدتر است. یعنی با اینکه نتیجه گذران اینهمه زمان، انرژی و عمر، کفاف هزینه های یک زندگی معمولی را نیز نمی دهد، باز هم این روند معیوب را ادامه می دهند زیرا فکر می کنند انتخاب دیگری ندارند!

باورهای محدود کننده شان آنها را در حالت بی خبری از قوانین زندگی قرار داده است. به همین دلیل، با وجود اینکه بخش اعظم همان درآمد ناچیز که به سختی به دست آمده، صرف پرداخت هزینه هایی مثل دوا و درمان، تعمیر وسایلی که هر بار خراب می شوند، دادگاه های خانواده و طلاق و مهریه و  صدها هزینه غیر مترقبه می شود، کوچکترین تلاش یا حرکتی در جهت تغییر و اصلاح این برنامه ریزی معیوب نمی کنند و قدمی در جهت تغییر این شرایط بر نمی دارند. زیرا نمی توانند باور کنند که این شرایط سخت و به ظاهر غیر قابل تغییر، دقیقاً برنامه ای است که به دست خودشان نوشته شده و در ذهن شان نصب گردیده است.

 

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آخرین مطالب آموزشی
بهترین سایت خرید سرور مجازی VPS
شبکه و اینترنت
Amoozesh

بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی برای پیدا کردنش باید تحقیقات زیادی انجام داد تا در آینده مشکلاتی برای سرور مجازی ما رخ ندهد. شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی وجود داره که هرکدوم خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. در زمان خرید سرور مجازی ابتدا باید

ادامه مطلب »

نحوه اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار outlook

راهنمای کامل برای اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook اتصال ایمیل هاست سی پنل به نرم افزار Outlook می تواند برای کاربرانی که از هاست سی پنل استفاده می کنند، بسیار مفید و کارآمد باشد. با اتصال ایمیل هاست سی پنل به Outlook، شما قادر خواهید بود

ادامه مطلب »

اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا

راهنمای کامل برای اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا اتصال هاست سی پنل به ایمیل سرویس مجزا اتصال هاست سی پنل به سرویس ایمیل مجزا می‌تواند یک فرایند پیچیده به نظر برسد، اما در واقع این کار بسیار آسان است. در این مقاله، به شما یک راهنمای کامل

ادامه مطلب »